Jaha då var man tillbaka igen

Börjar jobba inatt! Vart ledig ett tag nu och känner mig otroligt seg men ska bli lite skönt att komma igång också! Jobbar inatt, ledig imorgon då älsk fyller år och sen jobb sö, må, tis. Blir nog bra det här! Jobbar bara till 5 o inte halv 8 så får komma hem liiite tidigare iaf ^^


Det ska bli stora ändringar på bloggen sen men mer om det senare när jag vaknat till liv igen efter jobbet ;) hare gött!

Camilla
2013-03-23 @ 22:02:20
URL: http://omlivetefter.blogspot.se

Jag beundrar folk som jobbar natt. Jag klarar inte av att ställa tillbaka dygnet fram och tillbaka. Du kämpar på!
Kram

Svar: Det börjar faktiskt bli lite tungt nu känner jag! Men det är värt pengarna hehe ;) Sen är det ju ganska skönt att jobba i 2 veckor men sen är man ju ledig en vecka. Sen att man är som en zombie i 3 dagar det är en annan sak hehe. Sen är jag nattuggla också så det passar väl rätt bra antar jag :)
Kram!
Carro - Änglamamma till Sebastian




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0