Det blir att vaka inatt

Då är dagen framme som jag inte sett fram emot... Inatt är natten då Simon är lika gammal som Sebbe blev... Imorgon är det 15 dagar kvar till hans 6mån dag. Jag försöker göra en massa saker för att glömma bort det men det är så svårt. Känns så tungt för känns ändå så dumt att bara för dom är lika gamla så oroar man sig extra men så är det. Och nu när han är sjuk också så är jag så rädd hela tiden att han ska få svårt att andas! Jag känner mig smått panikslagen... 

Inatt kommer jag vara vaken och vaka halva natten. Inte så att man kanske slutar oroa sig efter åldern är nådd men det känns verkligen som en milstolpe liksom.

Mina älskade söner. Ingenting kan beskriva hur mycket jag älskar er och hur mycket jag saknar storebror <3
Sista bilden på Sebbe.  8 Maj 2012.
 
 
lowice.blogg.se
2014-04-07 @ 20:23:50
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommer tänka på er. Många kramar!

Svar: Kram! <3
Carro - Änglamamma och mamma till Simon

jennie
2014-04-07 @ 22:38:32

Vilken underbar fin liten kille Sebbe <3
Tänker på er, kram från Jennie som inte kommer ihåg hur hon hittade hit men som kikar förbi ibland..

Svar: Tack så mycket <3
Carro - Änglamamma och mamma till Simon

Susanna

Kram på er! ♡♥♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0