8/8

Här händer ingenting! Eller jo, jag stresspluggar som en tok. Har inlämningsuppgift den 10e men har prov då samtidigt också... ingen aning om jag kommer klara det faktiskt =( Känns som att jag läser men fattar ingenting och uppgifterna som man fått har inte gått så bra heller. Bara blä just nu. Går i ide några fler dagar nu!
Louise
2014-08-08 @ 12:54:11
URL: http://lowice.blogg.se

Du fixar detta!
Fixade jag kursen, fixar du den för du är så otroligt duktig. Förstår att det känns tungt och jag kände lika dant: informationen kom och gick typ. Men det Fastnar mer än du tror :)

Svar: Jag läste att du klarade den! Satt vid mobilen så gick Inge bra att kommentera! Fan vad bra och och vilket bra betyg! Grattis :D Jag hoppas ju på mer än godkänt nog därför jag är nervös. För höga förväntningar på en själv :P
Carro - Änglamamma och mamma till Simon

Louise
2014-08-08 @ 23:36:59
URL: http://lowice.blogg.se

Tack!
Var super nervös för vad som skulle komma med.
Medicin 2 var bra mycket mer större och allmänt än medicin 1.

Jo men jag känner igen de där. Har skyhöga krav på mig själv också. Men det är bara att ta ett djupt andetag och köra :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0