Imorgon börjar det!

Praktiken! AAAH! Jag är superdupernervös! Allt jag läst är som bortblåst och jag känner mig som att jag ska börja i en ny skola ungefär. Känner mig inte särskilt vuxen just nu alls faktiskt... Hur ska detta gå?? Tänk om jag bara totalt gör bort mig? Praktiken har hela tiden känts så långt bort och nu är den här!

Börjar dagen med att vara med syster och BVC besök för min bebis. Kanske ska övertala syster att luncha med mig för att lugna nerverna haha. Börjar kl. 13 och kör till 21.30 imorgon! Jag brukar ju typ gå och lägga mig den tiden. Kommer vara helt slut när jag kommer hem!
 
Min hjärna kan inte sluta arbeta just nu och jag kan inte komma till ro. Vad ska jag ha på mig? Vilka skor ska jag ha? Gympaskorna eller tofflorna? Vart går man in? Vad kommer jag få göra? Bli inkastad direkt? Kommer min handledare vara snäll? AAAAH.
Jag har dränkt mig i chokladpudding ikväll och har så ont i magen men tyvärr är jag sådan att jag först är en rejäl gottegris och sedan stressäter jag. Dålig kombo... 


HUR SKA DETTA GÅ????
Louise
2014-08-24 @ 23:03:57
URL: http://lowice.blogg.se

Kommer gå hur bra som helst för dig!
Lycka till imorgon och charma dom med din naturliga awesomeness! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0