Idag var jag duktig!

Jag lämnade ju in ett uppdrag igår och läste texten till nästa uppdrag, och vet ni vad?! Jag tog arslet ur soffan och lämnade in det uppdraget idag! Sen är det examination den 18e. Då blir jag färdig med kursen en hel vecka innan den egentligen slutar! Det har nog aldrig hänt haha. Känt mig väldigt motiverad nu igen på sistone. 

Sen efter provet så börjar jag direkt med näata kurs och förhoppningsvis så har jag samma motivation då. Kanske blif klar med båda i december? Sen är det bara arbetet som ska in. Har en jättebra idė på vad jag ska skriva om så förhoppningsvis så blir det så bra som jag tror att det kan bli! :D

Imorgon (fredag) bjuder mamsen på bio -HOBBIT!!! Jag fyller ju år på lördag så det känns jääävligt nice. Sen på lördagen fyller jag år och då är det pysselkväll och mysa. Men jag tänker självklart klä upp mig som fan. Det är ju ändå min födelsedag :D På lördag fyller även lillkusin född 23 år senare. Han kommer få lära sig att bara dom bästa är födda på lucia ^^

Min kille är förresten världens sötaste 
Louise
2014-12-13 @ 19:55:01
URL: http://lowice.blogg.se

Vad roligt att höra att du känner motivationen igen! :)

Hoppas det går bra för dig

Svar: hoppas det jag också! prov imorgon i palliativ vård och sen kör vi sista kursen!
Carro - Änglamamma och mamma till Simon




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0