lussande

Idag hade dom luciafirande hos Simons dagmamma. Min lilla kille var tomte. Vi gick till öppna förskolan och dom sålde en dräkt i Simons storlek för 20kr så det var alldeles perfekt! Billigt och bra. Han går ju inte en så han kröp mest runt men jag dansade lite med han ändå. Så sjung vi sånger och fikade. Hur trevligt som helst och så fantastiskt kul att vara med om Simons första luciafirande. Min stora vackra kille! Han går i en supermysig grupp och föräldrarna är jättesnälla och dagmamman så det känns bara bra!

Men den 13e, på riktiga luciadagen, då fyller jag åååår! :D Firas genom att bli bjuden på hobbit på fredag! Yeeeeeah!!!

Fia
2014-12-09 @ 21:13:25
URL: http://www.nattstad.se/livetenligtfia

Mosters fina hjärtaaaa ❤❤❤❤

Svar: Jag dog så gulligt det vaaar!!
Carro - Änglamamma och mamma till Simon




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0