Godsaker

Nya godsakerna här hemma upptäcktes idag med hjälp av min syster. Hon rekommenderade kesellan med blåbär och herreminjesus vad god den är! Behöver inte ens använda till att baka eller något utan går utmärkt att bara äta den som den är. Den var helt fantastiskt! Sådan kommer nog köpas hem flitigt hädanefter. Så får det hjälpa mig med mitt sockersug!

Hittade förresten en app med sån dör HIT/cirkelträning. 12 övningar som man kan välja längd och vila emellan och hur många varv man kör. Kört två morgnar i rad nu =) För varmt sen, då kokar min hjärna över. Det är perfekt då jag kan göra det hemma också så man inte behöver lämna ifrån sig Simon.

Nu drar jag mig till sängen efter att ha pluggat mitt för kvällen, Ligger i fas med den nu så känns bra igen! Om en månad är det dags för praktik! Yay!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0