Helt okej!

Jag är i fas med en av sakerna jag skulle ta tag i. Jag har faktiskt de senaste dagarna pluggat så mycket som jag ska göra så jag behöver än inte superstressa allting. Känns jättebra! Dock är träningen icke befintlig för tillfället...

igår skulle vi åka och bada men så fort vi bestämde oss för att gå utanför dörren så började det regna och ha sig. Jättekul. Not. Men vi kom iväg på lite käk med mamma och perran istället och det är också heeelt okej! :)

Idag är det dock stekhett igen så vi ska göra lite ärenden idag och sedan ska vi iväg och bada lite senare på eftermiddagen faktiskt. Har ju köpt en sån där bebisbadring till Simmepimme så han kan vara med lite mer och man inte bara behöver sitta precis vid strandkanten, Älskar verkligen att ha bebis ändå på sommaren. Utmärkt anledning till att bara ha poolhäng hela dagarna ;D
Dock eftersom bebis ska vara i skugga så går det inte så superbra att bättra på brännan men jag överlever.

Min hus är inte riktigt med mig i år så jag får typ soleksem och fula blåsor om jag inte har solskyddsfaktor 50 ungefär. Blir att jag är kritvit och ibland måste ha långärmat på mig. Jääääätteroligt i denna värme, jag lovar!

Men för och avsluta babbel ska jag lägga Simon för lite lunchsovande (och för mig pluggande) innan ärendena börjar. Hörs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0