Ingen rast, ingen ro

Hann lagom lämna in en skoluppgift idag (fick C) och måste sätta mig nu och plugga mer. 200 sidor ska in på 10 dagar så jag kommer troligtvis vara disconnectad från omvärlden några dagar nu. 

Läser ju Medicin 2 väldigt spännande men otroligt tufft. Senast jag läste i denna bok låg jag på BB med Simon <3
Men iaf, nu väntar 40 sidor om hjärtat! Sjukt mycket ord och mycket att komma ihåg så jag säger väl vi ses senare nångång! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0