Nytt projekt!

Handlat hem lite saker idag också när jag var med syster. Först och främst ett par shorts som var galet snygga från Gina men mest grejer då jag ska roa mig med lite andra saker till lajvet. Jag har ett par armskenor sen förut men de har snörning och är stela och jobbiga så jag har tänkt att jag ska nita dit spännen på dom istället :D Jag har egentligen ingen aning om hur man gör men jag har google till hjälp och viljan så hur svårt kan det vara? Lånat en håltång också så kommit undan bra jäkla billigt också! Så det är mitt nya projekt nu att försöka mig på! Har jag berättat hur mycket jag längtar till lajvet i oktober? ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0