Simon 9 månader!

Nu har killen vart utanför min mage lika länge som inuti min mage :) Han börjar bli så stor så jag hänger inte med. Står på alla 4 men kryper inte riktigt än. Han har börjat resa sig upp med grejer så nu är det dags och börja gömma allt här hemma! Maten går bättre med men välling är fortfarande favoriten. Att bada är också något av det roligaste som finns. Särskilt i hav och sjöar! Tänderna har inte kommit fram riktigt än men poppar upp strax! <3

Vi firade 9 månader med pizzahut och piratminigolf. Självklart vann jag ;)









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0