Idag gäller det!

Vårruset idag! Dom 5km jag tränat för i 1,5mån nu! Blir alltid lika imponerad av mig själv när jag tagit mig runt så långt men det är ju i spåret här hemma... Är ett ganska lätt spår med inte alltför mycket backar och nu ska jag springa på asfalt när en massa folk tittar på mig. Läskigt haha! 

Men målet är som ni vet 35min! Jag har bara kommit ner till 36min än så länge men jag hoppas på att hejaklacken som kommer ska göra så att jag orkar bättre denna gång.
Ska iväg nu med familjen för en riktig mästarfrukost och sen ska jag ta det lite lugnt under dagen. Vid 19 gäller det :) Vet inte varför jag är nervös haha men vill verkligen klara mitt mål för min egen skull. Sen efter det ska vi iväg och trycka i oss kebab haha. Jag har inte ätit det på evigheter så vi firar med det hehe :)

Så önska mig lycka till ikväll!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0