Imorgon smäller det!

Imorgon är det dags för dop! Jag vet inte varför jag är så spänd inför det men det känns helt magiskt. Är i den här typiska fasen just nu inför något spännande att jag packar iordning saker inför imorgon, jag gör de sista touchen på lite olika saker, jag har gjort mig ren och bestämt kläder. Jag försöker ordna allting helt enkelt för att det ska flyta så bra som möjligt imorgon. Min lilla kille ska döpas <3

Alla grejer var vi ut och kastade av idag på klubben där fikat ska vara så allt är där.
Det enda som behövs göras imorgon är att lägga ut dukar och packa ut allting och brygga kaffe och sånt där. 
Annars är allt färdigt! Klänningen hänger här i en påse och jag klämmer på den hela tiden för att längtar verkligen efter att få se Simon i den nu. Konstigt, innan hatade jag dopklänningar men nu känns det bara mysigt.

Det som också ska göras är blåsas upp ballonger men det ooooordnar sig. Jag måste bara slappna av nu så jag kan gå och sova strax men är alldeles uppskruvad haha! Det enda som är är att jag inte bestämt än vad Simon ska ha på sig imorgon haha men det ordnar sig nog också... förhoppningsvis :P Jag ville att han skulle ha en väst och köpte en i stl 74. Men killen har ju inte växt i den än så den är för stor :(

Ah well.. Jag ska ta mitt uppskruvade jag och läsa lite i min pluggbok som ÄNTLIGEN kom idag!!!
Vi hörs imorgon kväll och har förhoppningsvis fina bilder då.

God natt!
Louise
2014-05-02 @ 23:38:00
URL: http://lowice.blogg.se

Lycka till imorgon! Ska tänka på er :)

Svar: Puuuh. Äntligen är det över. Nu ska jag dö klockan 10 ikväll. Vart så bra, men är helt slut haha :)
Carro - Änglamamma och mamma till Simon




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0