Stressen!

AAAAH jag vet inte hur jag ska hinna allt!
 
Jag startade ju projektet med lajvet för länge sedan. Men den sista dumma kjorteln är ännu inte färdig. Och jag måste plugga och lämna in det innan fredag. Och imorgon ska jag hinna packa och handla. Alltså måste kjorteln vara färdig tills imorgon för annars kan jag ju inte packa den! AAAAH. Så jävla typiskt mig. Jag skjuter upp allt till sista sekund och så får jag stressa skiten ur mig sen. bad Carro BAAD CARRO. Att jag aldrig lär mig.
 
Så så fort jag fått monstret att somna så är det bara sätta sig och sy för sitt liv typ. Även om jag är sjukt stressad just nu är jag ändå otroligt pepp på det här! Ska bli så fantastiskt kul! Kul att komma ut i skogen med alla vänner igen. Kommer sakna sötgrisen men ah så är det. :)

Och skolan... ja Motivationen dog ut. Totalt. Jag vet ju att lägger jag manken till är jag ju klar i Januari. Det är ju bara ynka tre månader dit! Kom igen Carro!!!
 
 
Louise
2014-10-08 @ 19:46:44
URL: http://lowice.blogg.se

Kom igen Carro!
Jag kände lika dant nu för sista kursen. Det var som motivationen dog ut. Men bit ihop, det fixar du. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0