Taxi Carro

Idag kör jag taxi verkar det som. Först skulle det käkas brunch på ikea men kommer dit och det är 30-45min kö. Som tur var var vårt sällskap redan där och ätit så jag skrapade ihop deras rester och åt haha. Avfallskvarnen kan ni kalla mig. Titeln hoppar runt i familjen. Senast var det syster men nu är det jag tills någon tar den ifrån mig =)

Senare ska jag köra min pappa lite och ikväll/inatt så är man fyllechaffis till syster som ska hem från örebro. Så kommer sitta själv i bilen dit men proppat hem så det är ju nice. Kanske tvingar dom äta donken med mig.. mmmm..

Funderar på att starta egen taxi firma. Börjar med släkt och vänner så kanske det utökas hahaha



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0