Till bebis

Kom hem med dessa från bästa Nettan idag till Simon. Kommer vara snyggast i stan när han börjar hos dagmamma nästa månad. Min älskade kille börjar bli så stor! Hänger inte med riktigt. 

Mycket händer och det är lite läskigt! Praktik nu, och sen nästa månad börjar Simon hos dagmamma och jag ska börja jobba igen. I förrgår var det 1 år sedan jag gick hem på gravidpenning och året har bara poff försvunnit! Läskigt men ska samtidigt bli ganska skönt också. Men kommer bli så konstigt att inte vara med min lilla kille hela tiden!
 
Men han har snygga skor grabben iaf ;)
 
Fia
2014-09-04 @ 07:45:05
URL: http://nattstad.se/livetenligtfia

Mosters stora kille är alltid snyggast i stan juuuuu!! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0