It´s done!

C på sista kursen i uskautbildningen! Åh vad det kändes bra. Jag gick in och tittade och jag har nu 5 C, 5 B och 2 A. Känns kul att jag inte bara blir undersköterska utan kommer därifrån med helt okej betyg också! =) Nu ska jag bara skriva uppsatsen...

Jag har valt att skriva om kriser. Och då speciellt inriktat på krisen att förlora ett barn i PSD. Så det kommer bli fakta om PSD, kriser, hur man bearbetar en kris och det kommer även innehålla en del av min egen historia och intervjuer med andra om detta. Tror faktiskt att det kommer bli jävligt bra, om än jobbigt att skriva om. Jag har typ bara en vecka på mig för sen händer det något mycket spännande som jag kommer berätta om då... ;D

Till en helt annan sak. Jag funderar på att bli rödhårig igen. Tankar om det?

Louise
2015-02-01 @ 21:04:38
URL: http://lowice.blogg.se

Vad glad jag är för din skull!!
Det har verkligen varit super roligt att följa din väg med studierna och allt runt i kring. :)

Vad det än är som väntar dig efter detta, så är jag säker på att du kommer att fixa det galant! :)

Svar: En stor sak som har hjälpt mig är att trots att vi pluggat på olilka skolor ändå peppat varandra. och 100000 grattis till jobbet på lasarettet!! Så jäkla bra gjort!!
Carro - Änglamamma och mamma till Simon

Louise
2015-02-04 @ 18:57:53
URL: http://lowice.blogg.se

Jag håller med dig! Det har verkligen varit bra att vi har haft varandra att peppa vidare. :)

Tusen tack Carro!! Jag trivs verkligen hur mycket som helst där, lär mig så otroligt mycket!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0