Nervös!

Jag är jättenervös! Imorgon är det intervjun för att få börja jobba för resursenheten.  Det här är en av mina drömmar, vad jag kämpat för i 2 år och nu är möjligheten här. Jag har inte hunnit få mitt diplom eller alla mina betyg men jag hoppas att det ska gå bra ändå... 

Åh att få börja jobba på lasarettet vore så häftigt! Snälla snälla snälla snälla kan det få gå bra imorgon? Jag hatar verkligen intervjuer för vet aldrig vad jag ska säga men åh snälla snälla... Hur ska jag kunna sova inatt? :P Verkligen min dröm. Och resursenheten!  Det är... fantastiskt! Så jag ska väl be till alla möjliga gudar ikväll. Ska ta världens längsta dusch nu också så att jag förhoppningsvis kan slappna av. Vi får se imorgon vad som händer. Iiih!

Jag har förresten köpt världens skönaste knästrumpor. Jag bor i dom istället för mjukisar här hemma! Fiiina!
Och ev. Ska jag snart tatuera mig igen. Fan vad allt känns bra just nu! Hoppas det får hålla i sig så!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0