Nyår 2014/2015

Då var 2015 här! Året då jag äntligen kommer bli färdig undersköterska och förhoppningsvis går en av mina drömmar i uppfyllelse. Tror verkligen att 2015 kan bli jättebra!

Nyårsafton blev inte lång och firades inte så mycket. Jag jobbade först och främst till 23. Gubben och sonen var sedan innan hos min pappa. Efter jobbet åker jag hem och duschar snabbt och byter om. Kommer hem till pappa och hinner knappt säga hej förrän jag trycker in mat i käften. Kött och potatisgratäng. Mmm!!! 

Sedan var det bara trevligt häng. Jag fick i mig 3 cider och 1 glas vin. Jag som aldrig dricker. 3e gången på 2 år nu.. kan lika gärna bli nykterist haha. Vid 12 slaget blev Simon lite orolig av alla smällare så vi stannade inne. Sedan blev simon mer sur. Han hade sovit en stund på kvällen men vaknat igen. Så vid 1 tiden gjorde vi oss redo för att gå hem. Men jag och pappas tjej gick en sväng runt kvarteret istället en stund och snackade. Hur trevligt som helst! Sen så blev det sängen halv 2 haha. Pensionär :) Men det var trevligt så länge det varade! 

Igår var det en ren slappardag med plugg och mys. Helt okej det också! Nu börjar 10 dagar med bara jobb! Hur jag ska hinna plugga och vara mamma och ta hand om hemmet är en annan fråga... :P 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0