Trött, seg och sjuk.

Så otroligt trött. Ledig en dag sen julas. Jag vet knappt vad jag heter längre. Sover i snitt 4,5h/natt men kan inte sova längre än det. Kan inte få hjärnan att slappna av. Jag funderar ofta på om jag har ADHD. Mycket stämmer in. Just nu orkar jag inte fokusera på något. Känner mig som ett spöke. Jag gör mitt allra bästa och är pigg och glad på jobbet men så fort jag kommer hem stänger hjärnan av sig. Kan aldrig minnas vad jag gjorde kvällen innan längre. Usch. Borde ta litw ledigt nu men det går inte. Får inga pengar då. Fan vad jag längtar till färdig uska så man kan kräva lite högre lön och söka nya jobb! Men jag orkar inte plugga just nu. Har lämnat in uppgiften i tid, godkänt (D) och inte högre som jag brukar. Orkar inte fokusera på det. Börjat skriva det avslutande arbetet. Tror det blir väldigt bra om jag lyckas fokusera. Vad det handlar om säger jag sen :)

Men nu jobbar jag natten och ev imorgon natt. Sömnbristen tar ut sin rätt. 38 i feber så hoppas inte att den stiger. Vill inte sjukanmäla mig. Blä så trött så trött. Ledig onsdag så kanske orkar skriva ett riktigt inlägg då och inte bara en hel drös med svammel hehe :)

God natt och hörs senare!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carro - Änglamamma och mamma till Simon

24 årig ensamstående 2 barnsmamma från Västerås. Min första son dog 5mån gammal i PSD och sedan kom lillebror Simon i oktober 2013 som tack och lov fått stanna hos oss. Nyexad undersköterska som fått en chans att få börja jobba på lasarettet som vart drömmen länge. Träffat nya kärleken i livet också, Henri. Här inne varvas det med glädje, sorg, gnäll och en jäkla massa annat som försigår i en mammas liv. Jag berättar även om ett annat stort intresse vilket är lajv. Välkomna hit!

RSS 2.0